Politică de retur în 365 zile - fără alte întrebări!
Transport 19 Lei - Gratuit peste 249 Lei-
Contactează-ne

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Atunci când cumpărați de la noi, beneficiați de o perioadă de 365 de zile pentru a returna integral sau parțial comanda, cu condiția ca ambalajul produselor să fie intact și produsele să nu fi fost utilizate.

Returnarea unui produs la noi este foarte simplă. Veți avea nevoie doar de numărul comenzii și adresa de e-mail pe care ați folosit-o pentru a crea comanda.

Urmați acest link pentru a începe.

Vă rugăm să rețineți că...

  • Pentru toate retururile se percepe o taxă de manipulare pentru retur. De această taxă sunt scutite schimburile.
  • Dacă returnați o comandă care v-a fost livrată prin serviciul expres, vă vom rambursa doar echivalentul taxei de livrare standard.
  • Rambursarea va avea loc prin aceeași metodă de plată utilizată pentru plata comenzii dumneavoastră.
  • Schimburile directe sunt disponibile numai pentru dimensiuni diferite ale aceluiași produs. Dacă doriți să schimbați un model cu altul sau cu un articol mai scump, va trebui să returnați produsul original pentru rambursare și să faceți o nouă comandă.
  • Produsele personalizate nu pot fi returnate sau schimbate.
  • Produsele intime, cum ar fi cerceii și alte bijuterii de piercing, șosetele și lenjeria intimă, pot fi returnate numai în ambalajul original, nedesfăcut.
  • Nu este posibil să combinați 2 comenzi de retur într-un singur pachet. Calculatoarelor nu le place asta. Vă rugăm să expediați toate comenzile de retur în mod individual.

ODATĂ CE RETURUL ESTE CREAT:

Veți primi un e-mail care conține eticheta de returnare preplătită.

Imprimați-o și atașați-o la pachetul de returnare. Cea mai ecologică alegere este să refolosiți ambalajul original, dacă este posibil.

Apoi, livrați pachetul de retur la cel mai apropiat punct de predare-primire PACKETA, iar noi ne ocupăm de acolo.

Suntem foarte rapizi. Adică, ridicol de rapizi. Dacă vă dați seama că ați făcut o greșeală chiar în momentul în care apăsați butonul "cumpără", nu ezitați să ne sunați. Vom încerca să o anulăm pentru dvs. înainte ca aceasta să părăsească depozitul, dar nu vă putem garanta că nu va fi deja pe drum.

De asemenea, și din păcate, sistemul nostru nu ne permite să adăugăm sau să eliminăm produse dintr-o comandă existentă (computerul spune "nu"). Cea mai bună opțiune în acest caz va fi să returnați comanda pentru o rambursare și să plasați una nouă.

Probabil că ați făcut deja acest lucru, dar trebuie să vă întrebăm... ați verificat folderul de spam? Nu ar trebui să ajungă acolo, dar s-a mai întâmplat. Unii clienți, de asemenea, au etichete diferite pentru diferite subiecte, iar e-mailul de confirmare s-ar putea să se joace de-a v-ați ascunselea acolo.

Dacă nu îl găsiți nicăieri și au trecut mai mult de 30 de minute de când ați plasat comanda, vă rugăm să ne contactați și vă vom trimite o nouă confirmare a comenzii.

Designurile noastre sunt uneori victime ale propriului lor succes și se epuizează. Atunci când se întâmplă acest lucru, pe pagina produsului apare un formular care vă permite să vă înscrieți pentru a primi un e-mail imediat ce produsul va reveni.

Din fericire, avem o mulțime de modele stelare disponibile și veți găsi sugestii similare produsului epuizat în partea de jos a paginii acestuia.

Abia așteptăm să primiți comanda și să o încercați pentru prima dată! Aceasta este bucuria pentru care trăim.

Veți primi un e-mail cu link-ul de urmărire pentru a monitoriza călătoria comenzii dvs. În unele cazuri, este posibil să dureze câteva zile pentru ca aceasta să ajungă în țara sau regiunea dvs. și pentru ca informațiile de urmărire ale curierului final să fie actualizate, dar fiți siguri - pachetul dvs. este în mișcare.

Avem doar un birou/depozit în Horsens, Danemarca. Deși ne-ar face plăcere să vă întâlnim personal, nu putem asigura preluarea la fața locului. Operațiunea noastră este o mașinărie bine unsă, iar manipularea manuală ar putea cauza întârzieri.

De aceea, avem o politică de retur complet de 365 de zile, astfel încât să puteți cumpăra fără griji că, în cazul foarte puțin probabil în care nu vă place ceea ce primiți, puteți returna - fără întrebări.

Da! Oferim o garanție de 2 ani pentru toate produsele noastre pentru orice defecțiune de fabricație. Așadar, dacă i se întâmplă ceva care nu este cauzat de uzura normală, de un accident sau de faptul că a fost folosit într-un mod necorespunzător, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@trendhim.ro și să ne spuneți ce s-a întâmplat, cum s-a întâmplat și să includeți o fotografie sau un videoclip.

Pentru lista completă a furnizorilor de plăți disponibili în țara dvs., vă rugăm să parcurgeți până la sfârșitul acestei pagini. Toate metodele de plată sunt enumerate în partea de jos a paginii.

Cumpărați de la noi ca persoană fizică și în prezent nu ne adresăm revânzătorilor.

Dar... dacă sunteți în căutarea unor cadouri de Crăciun pentru întreaga companie și doriți să cumpărați sute de rucsacuri din piele, luați legătura cu noi. Suntem siguri că putem găsi o soluție.

Cele mai noi articole

Cele mai noi colecții